zondag 2 juli 2017

Babyboom

Over een babyboom gesproken!
Iedereen was plots weer zwanger, kreeg een eerste kind of kreeg er een kind bij. Ik niet! Ik hou het bij twee. Het mogen dan wel snoesjes zijn, maar ik heb er mijn handen mee vol 😉
Dat ik het bij twee kindjes hou wil ook zeggen dat ik hier thuis geen babykleren meer moet naaien.
Juliette draagt sinds haar groeispurt maat 86 en al een beetje van maat 92. 
Maar daar zijn babyboom's wel goed voor, ik kan terug ieniemienie kleertjes maken. 


Deze schattige ijsjesoutfit is voor Flo.
Roze staat haar goed en samen met het haarlint verhoogd het instant haar aaibaarheidsfactor!
Wat trouwens sowieso al hoog is, het kind is om op te eten. 







Deze iets wat stoerdere konijntjesoutfit is voor Millie.
Haar mama liet tijdens de zwangerschap eens vallen dat zwart/wit ook wel leuk ik voor een meisje. En wat voor meisje! Een sterke en alerte baby die met haar prachtige grote oogjes alles in de gaten houdt.





De twee schatjes zijn met een dag verschil geboren.
Ik maakte dus voor beide maatje 62.
Voor wie het nog niet zag, het zijn de babylegging's van Emma en Mona.
Inderdaad het gratis patroon. 



Als extraatje naaide ik er nog een haarlint bij. 
Het was ook een gratis patroon dat ik via Pinterest wist te vinden, maar heb het niet opgeslagen. Eén mama liet me weten dat het iets wat aan de kleine kant was.
Maar niet getreurd!!
Veel te laat ontdekte ik op Tiene haar blog dat zij ook een gratis patroon heeft staan.
Allen daarheen: KLIK HIER




Enkele weken later kreeg ik van beide mama's een fotootje toegestuurd van de meisjes in hun handgemaakte outfit. Altijd leuk om te zien! ❤



Stof: Modecoupon
Patroon babylegging: Emma en Mona
Patroon haarlint: ook te vinden op Tie-ne.blogspot.be



Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen