zaterdag 5 maart 2016

Een Grace voor Juliette

Grace, gratis patroon, emma en mona, michael miller, baby,

En plots werd ik verliefd op dit stofje!
Michael Miller valt vaak bij mij in de smaak, maar deze is ECHT mooi. 
Ik wist onmiddellijk dat ik het stofje voor de jongste snoes zou gebruiken.

Het gratis Grace-patroon had ik al een tijdje klaar liggen om eens uit te proberen.
Het is een babyjurk van maat 62 tot 92.
Ik nam maat 80 zodat die deze zomer kan gedragen worden.



Voor de mouwen kan je kiezen uit drie versies: mouwloos, een kapmouw en een plooimouw.
Ik ging duidelijk voor de plooimouw. Zo schattig! 



Meestal zet ik een rimpelrok aan kleedjes, maar omdat de mouwen plooien hebben maakte ik het rokgedeelte ook met plooien.


Ik kan niet wachten om de kleine snoes dit kleedje aan te trekken.
Groei maar snel kleine Juliette!





Stof: Michael Miller uit Stof en Co
Patroon: Grace



Volg mij via Facebook of Bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten