vrijdag 1 januari 2016

Mr.Right & Mrs.Always Right

Hiervoor moet ik Anneleen Del Stacy bedanken!
Zij kwam op de proppen met dit idee en ik had nog een origineel cadeau nodig, dus...

Mr.Right & Mrs.Always Right.
Je kan een heel aanbod cadeautjes online vinden van dit genre. Maar zelf iets maken is altijd leuker.
Ik deed het dan ook nog op de old school manier. Gewoon alles zelf uitknippen en strijken.


Eerst zoek je de letters en prenten online en print ze uit op de gewenste afmetingen.
De letters haalde ik van deze website:
http://www.sheknows.com/kids-activity-center/list/alphabet-and-letters/



Nadat je de papieren letters hebt uitgeknipt, teken je ze over op de juiste kant van het flockvel.
Ook deze moet je uitknippen.



Even checken hoe je alles moet leggen.



En daarna op de keukenschort schikken.



Eigenlijk strijk je de letters best één voor één omdat je dan minder kans hebt op verschuivingen, maar dat is veel werk natuurlijk. Dus ik waagde het erop. 
De letters goed aandrukken, zonder stoom en minstens 15sec.
Tussen het strijkijzer en de letters leg je bakpapier. Anders blijven ze aan je strijkijzer kleven.



Als het helemaal afgekoeld is, mag je het laagje plastic eraf halen. 



En klaar!



flocken, keukenschort, man en vrouw, fopcadeau


Benieuwd wat de twee nieuwe eigenaars hiervan zullen vinden.
Maar geef toe, bij welk koppel is dit nu niet van toepassing? :)



Volg mij via Facebook of Bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten