zondag 3 januari 2016

Feesttafel!

Dit jaar hadden wij de eer om de familie te ontvangen op oudejaar.
Ik mocht me dus eens volledig laten gaan met de feesttafel.
Na wat rondneuzen op Pinterest had ik een beeld in mijn hoofd van hoe het er zou uitzien.

Ik wou het zo natuurlijk mogelijk houden en ging voor hout.




Tussen de houten onderborden ging ik voor theelichthouders met kant.


Om het oog nog meer te geven zette ik nog wat decoratie op tafel.
Een hert, eekhoorn en uil die op omgekeerde glaasjes staan te pronken.


Servetten die met het lichtblauwe kleur goed bij de onderleggers passen.
En om in de natuurmaterialen te blijven koos ik voor kartonnen labels 
om als naamkaartje te gebruiken.


De feesttafel by night: 




Het was een gezellige avond en de tafel kreeg veel complimenten!



Volg mij via Facebook of Bloglovin'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten