woensdag 20 september 2017

BLOGTOUR gratis patroon Fons en Sien

Ik val van de ene blogtour in de andere!
Dat is goed nieuws, want dat wil zeggen dat er weer een nieuw patroontje op de markt is.
En nog beter nieuws, het is gratis!
Sofie van WenSJe deed het weer, na de Lena-dress gaat ze nu voor een even tof patroon. Deze keer een patroon met verschillende mogelijkheden en varianten.
FONS EN SIEN
Je kan er zowel een t-shirt, trui als jurkje mee maken.

Ik had nog een prachtstofje liggen en kocht stiekem al bijhorende kniekousen.
Alleen zocht ik nog een patroon om aan de slag te gaan. Totdat Sofie me vroeg om mee te gaan blogtouren. Awel ja! De Sien-jurk, het perfecte patroon voor bij mijn lapje stof!
Ik zei ja en dit is het resultaat...





Wat hou ik van heerlijk simpele patroontjes. Het jurkje zit in een mum van tijd in elkaar!
Ik ben benieuwd of de t-shirt en trui ook zo vlot gaan. Die wil ik dus graag nog eens uitproberen.

Nu ik zou mezelf niet zijn als ik een patroon altijd een beetje een eigen toets moet geven. Ik kon het niet laten om de mouwen te veranderen naar een omgeplooid mouwke in plaats van af te werken met boordstof. Het maakt het geheel zo schattig.







En kunnen we het dan nu even over het haar hebben?
Want dat liet ik aan iemand anders over. Valerie van Froe Froe kwam bij ons langs en zorgde voor het perfecte kapsel voor Juliette.
Voor wie Froe Froe nog niet kent:

Froe Froe betovert je feest!
Speelse, zotte, creatieve, gekke kapsels 
voor coole jongens, stoere meisjes en straffe dames.



Je hoort het goed! Valerie komt op jouw feestje de haartjes omtoveren.
Benieuwd naar wat ze nog meer in haar mars heeft?
Check haar Instagram: 'feestkapseltjesfroefroe'







Patroon: FONS EN SIEN - WenSJE
Stof: Elvelyckan-Design - Wild van stof
Haar: Froe Froe
Kniekousen: Filou and friends


Wil je weten wat anderen doen met het Fons&Sien patroon?
Neem snel een kijkje:

Fons & Sien blogtour





Bedankt voor jullie bezoekje!
Volgen kan via Facebook, Bloglovin' of Instagram

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige Sien! Die stof is geweldig en de combinatie met die okergele kniekousjes maakt het echt helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook in de wolken toen ik die kousen tegenkwam :D

      Verwijderen
  2. Heel tof gedaan! En geweldig feestkapsel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Zeker een aanrader voor kinderfeestjes die kapsels :) ;)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke versie, ik maak de mouwkes ook vaak zo. Hoe oud is je dochtertje en welke maat maakte je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn dochter draagt normaal maat 92, maar ik maakte een 98 zodat ze hem lekker lang kan dragen :)

      Verwijderen
  4. Kei schattig! En merci voor de leuke haartjes tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mohow, zo tof... en haar haartjes, die zijn echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen