zaterdag 5 augustus 2017

A simple dress



Ik had het eerder al eens over de Simple dress. Zo zag je HIER mijn eerste versie.
Na de eerste versie ging ik meteen voor een tweede versie. Ik vind het wel leuk om kleedjes in huis te hebben waarmee ze kunnen ravotten als zotten. Zo heeft de eerste versie al vlekken die er nooit meer zullen uitgaan. Jammer, maar zo is het leven 😉
Bij het eerste kleedje viel de hals iets te diep. Bij deze tekende ik 2cm bij en zit als gegoten.





Het patroon is nog steeds gratis en kan je HIER vinden. Zowel voor een 2-jarige als voor een 12-jarige en iedereen die daar tussen valt. Wat mij er doet aan denken dat ik dit eigenlijk ook kan maken voor mijn jongste dochter. Die wordt bijna 2! Gohja, volgend jaar is het nog eens zomer. Dan maak ik een nieuwe lading voor allebei. 




Miss blue eyes, with a pink dress in a green world.
(Wat hou ik van deze foto 💗)






Stof: Modecoupon 
Patroon Simple dress - Kaatjenaaisels


Bedankt voor jullie bezoekje!
Volg mee op Facebook, Bloglovin' of Instagram




8 opmerkingen: