donderdag 27 juli 2017

Zijn flamingo's nog in?

Twee dochters hebben heeft zo zijn voordelen. EĆ©n daarvan is dat je de kleren van de oudste kan opbergen in de hoop dat de jongste ze ooit nog kan dragen. Telkens de jongste snoes overgaat naar een groter maatje roefel ik eens in de dozen. De laatste keer vond ik deze terug. Een zelfgemaakte wikkelbloes met flamingo's. Ik maakte hem ruim 2 jaar geleden. Nog voor mijn blog bestond.
Maar nu is mijn grote vraag:
Zijn flamingo's nog in? 









Hippe diertjes werden ingeruild voor planten en fruit.
Zo werden na de uiltjes en flamingo's, de cactus, ananas en watermeloen populair. 
En dat is dan een nadeel van kleren opbergen. Mode verandert en smaken ook. 
Tussen de hopen kleren van mijn oudste dochter, vind ik met moeite een stapeltje terug om te gebruiken.
Maar ik denk dat ik deze toch in haar kast ga hangen.



Stof: Veritas (ruim 2 jaar geleden ) 
Patroon: boek: schattige kinderkleren naaien.



Bedankt voor jullie bezoekje!
Volg mee op Facebook, Bloglovin' of Instagram.







10 opmerkingen: