woensdag 12 juli 2017

Vakantiepret: doe eens een rommelmarktje

Gaan jullie wel eens naar rommelmarkten? Ik vind het leuk om te doen. Op het gemakje snuisteren in een andermans gerief. Vaak doe je er ook leuke vondsten. Deze vakantie gingen wij naar eentje en kijk wat wij vonden.




Playmobilmannetjes, mini-auto's, een boek en een bord met magnetische parels. 
Voor alles samen betaalden we net geen €10. Zalig toch!
En voor druilerige dagen zoals deze komt het goed van pas. Uren speelplezier verzekerd! 



Wisten jullie dat er websites bestaan waar je alle rommelmarkten kan terugvinden?

Ik kan het alleen maar aanraden! 



Volg mij via Facebook, Bloglovin of Instagram



4 opmerkingen:

  1. Mijn zoontjes zijn zo verzot op rommelmarkten, dat ik ze soms betrap op 'rommelmarktje spelen'. Ze weten dat ze altijd een leuk speeltje mee naar huis krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik deed dat ook als kind! :D En op het einde alles voor een appel en een ei 'verkopen' zodat ik niets zelf moest opruimen :p

      Verwijderen
  2. Goeie buit!

    www.rommelmarkten.be is ook een goeie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeer blij met de buit! :D Ja! die staat er ook bij ;)

      Verwijderen