zaterdag 22 juli 2017

Leonora + Lotta = perfect match!

Ik hou van outfitjes zoals deze. ❤
Een rokje met truitje en schattige kniekousjes eronder.
Het komt eigenlijk weinig voor dat ik volledige outfits zelf maak, meestal combineer ik mijn rokjes met een T-shirt of trui die ik kocht in de winkel, maar deze keer niet! De Lotta-skirt van Compagnie M in een mooie peach-kleur met daarop een Leonora-sweater van La Maison Victor in lichtgrijze tinten. Het past zo mooi samen...



❤❤❤




De kniekousjes van Mini-dressing doen al een paar jaar hun werk. Ze geven elke outfit net dat beetje extra. Ik kocht trouwens al enkele nieuwe kniekousen voor de dochters. Ik weet het, de zomer is nog bezig, maar je kan er maar snel genoeg bijzijn. 
Voor in haar haar zocht ik een bijpassend lintje. Wie mij kent weet dat alles moet matchen en elk detail belangrijk is. Ik ben nogal perfectionistisch. 




❤❤❤

Ik plaatste deze week een bestelling bij Elvelyckan Design. Ik hoop van die prachtige stofjes ook zulke mooie setjes te maken. In mijn hoofd zie ik het al helemaal voor mij!


Rok: Lotta-skirt van Compagnie M 
Trui: Leonora-sweater - LMV
Stof: Modecoupon
Kniekousen: Mini-dressing




Bedankt voor jullie bezoekje!
Volg mee op Facebook, Bloglovin' of Instagram.



12 opmerkingen: