zondag 18 juni 2017

Welkom Flo

Bijna 2 maanden geleden zette mijn vriendinne (aka BFF, beste vriendin, soulmate, sister from another mister,... je snapt het wel.) dit mensje op de wereld.
Jaja, je ziet het goed. Een snoesje genaamd...
❤FLO❤



Ik heb het heel erg voor snoesjes, misschien omdat ik er zelf twee heb. En dus kon ik het niet laten om zelf iets te maken.





 Een babydekentje met zachte minky-stof.
Ik maakte eerder al eentje voor mijn jongste snoes. Dat zag er zo uit: 'knus babydekentje'
Voor beide gebruikte ik de handleiding van Emma en Mona. 
Daar zie je ook hoe je er paspel in kan verwerken.


Het cadeautje inpakken in de kleuren van het dekentje. Ik denk toch ook aan alles ;)
Met washi-tape kan je leuke boodschappen op je pakjes kleven of in dit geval haar naam.


Flo'tje ziet er in ieder geval tevreden uit.

❤❤❤




Stoffen: Modecoupon
Handleiding babydekentje: Emma en Mona
Modelletje: Flo






2 opmerkingen: