zaterdag 3 juni 2017

Een feestjurkje


De meimaand was een feestmaand.
Verjaardagsfeest, schoolfeest en dan ook een doopfeest.
Redenen genoeg om het kind in het nieuw te zetten.

♥♥♥




Het stofje kocht ik eventjes geleden bij Modecoupon.
Ik vond er nog niet direct een gelegenheid voor, maar voor dit feest vond ik het wel passen.
En natuurlijk gebruikte ik het Grace-patroon van Emma en Mona. 
Alweer een gratis patroontje! Wat er mij doet aan denken dat ik dringend eens een lijstje wil opmaken van mijn favoriete gratis patroontjes.

♥♥♥






Ooh, die stolpplooimouwtjes...
mijn favoriete variant.

♥♥♥



Het was een mooie dag!

♥♥♥



Stof: Modecoupon 
Patroon: Grace-jurk - Emma en Mona
Schoenen: aap.noot.mies - Zecchino d'oro
Krijtvlagjes: Hema


Bedankt voor jullie bezoekje!
Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram


13 opmerkingen: