zaterdag 20 mei 2017

It's my party, let's eat cake!



Eventjes terug zaten we met een jarige in huis.
Elk jaar proberen we iets anders op tafel te zetten, maar deze keer gingen we er eens volledig over met een giant cupcake van Julie's house.

Ik ben grote fan van hun cupcakes, je vindt ze in alle smaken. 
Echt heerlijk!
In de etalage kan je er regelmatig zo'n grote cupcake zien staan, dus toen we de jarige haar feestje tussen alle drukke momenten deze maand moesten regelen, twijfelde ik geen moment om hun website te bezoeken.

Nog nooit zo snel en gemakkelijk iets besteld.
Je kiest een thema, een figuurtje, smaken, extra wensen en eventuele allergie├źn kan je ook melden.
Superhandig! 





Het afhalen van de bestelling verliep ook heel vlot.
Al schrokken we ervan hoe zwaar zo een cupcake wel is! 
Hij is dan ook voor 20 personen.






Zelf stelden ze voor om haar naam op de cake te zetten.
Ik vond het echt geslaagd!
In de zomervakantie hebben we nog een feest. Ik denk dat ik weet wat we gaan bestellen ;)



Giant cupcake: Julie's house
Gillet: MangoKids



Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram

6 opmerkingen: