vrijdag 26 mei 2017

Hooray! icecream today!

Heerlijk toch dit weertje!
🌞🌊🍧
Zon, zwembad, ijsjes,...

Ideaal weer voor jurkjes en zo denkt de dochter er ook over.
Volgens haar nog veel te weinig kleedjes in haar kast. En eigenlijk heeft ze gelijk...
Ik maak altijd grootse plannen in mijn hoofd, maar heb helaas niet altijd de tijd om ze te realiseren.
Dit verlengd weekend moest en zou ik er tijd voor maken!


Het stofje met ijsjes kocht ik eerder bij Modecoupon en lag te wachten om er iets zomers van te maken.
Voor mijn oudste snoes heb ik graag iets speels, comfortabel en vooral iets simpel. 
Een candydress is daar ideaal voor, maar die heb ik al zo vaak gemaakt dat ik eens iets nieuws wou proberen.
Het moest simpel zijn, dus waarom niet de Simple dress
Een gratis patroon dat vorig jaar op de markt werd gebracht door Kaatjenaaisels.

En wat is hij leuk om te maken!
Echt, ze zouden de naam moeten veranderen naar 'de poepsimpel dress'
Zo gemakkelijk!
Op een uurtje zit het in elkaar.

🍧🍧🍧








🍧🍧🍧

Ik moest kiezen tussen 4 jaar of 6 jaar. Ok, ze is dan misschien wel 4, maar dat maatje draagt ze al lang niet meer. Dus maakte ik een 6 jaar, maar knipte hem uit zonder naadwaarde.
Onderaan korte ik behoorlijk wat in, de dochter houdt niet van lange jurkjes en ik vind het eerlijk gezegd ook mooier als ze kort vallen. Dat geeft wat extra pit. 
De halslijn valt net te diep, maar geen probleem. Ik maakte nog een exemplaar, dan wel met een ander stofje. Voor wie mij al een beetje kent, eentje is geentje.
Bij die halslijn knipte ik wat extra centimeters uit. Het valt veel beter nu. 






🍧🍧🍧

GO WILD LITTLE CHILD!







Gelukkig doet zot zijn geen zeer.
😆



Bedankt voor jullie bezoekje!
Je kan mij altijd volgen via Facebook, Bloglovin' of Instagram



Stof: Modecoupon - Megan blue fabric
Patroon: Simple dress - Kaatjenaaisels
Feestdecoratie: Hema



8 opmerkingen: