woensdag 5 april 2017

Diep in de zee

Voor dit projectje duiken we even onder water...
blub blub blub


Het sealife-stofje van Froy and Dind nodigt daarvoor uit.
Ik kocht de stof deze winter en liet het mooi in de kast liggen voor zonnigere dagen.
Eens het zonnetje kwam piepen, maakte ik mijn snoesje klaar voor het blote-benen-weer.

🐟🐟🐟



🐟🐟🐟

Als er één kleedje is dat elke zomer van pas komt, dan is het een Candydress.
Een patroon van La Maison Victor dat hier al meermaals gebruikt werd.
Kijk maar hier en hier.
Een super comfortabele outfit waarmee ze op school, de speeltuin of op uitstap nog steeds goed in kan bewegen. 








Voor mijn bijna 4-jarige dochter, nam ik maat 116. Het valt nog vrij ruim, maar zo weet ik zeker dat ze er de zomer mee doorkomt.
Het rokgedeelte werd verlengd naar maat 140. 
Ze heeft dan ook vrij lange benen.
Als je niet goed weet of je al dan niet moet verlengen, kan je altijd nameten van heup tot net boven de knie. Die lengte even op het patroonblad leggen en kijken welke maat ermee overeenkomt. 
Liever te lang dan te kort!


🐟🐟🐟


Net zoals de vorige keer, kreeg mijn dochter de smaak te pakken. 
Zij trok wat foto's achter de schermen.



En voor wat, hoort wat natuurlijk.
De snoesjes vonden dat zij nu zelf een fotoshoot mochten doen.
Bij gebrek aan ander volk in huis, offerde ik mij op.
Ik besef maar al te goed dat ik gΓͺnante foto's de wereld instuur.
Maar dit is nu eenmaal het leven zoals het is πŸ˜‰ 

Lach eens mama...

En nu verdrietig kijken...

En nu ben je bang...



That's all folks!
Tot de volgende πŸ˜‰



Stof: Froy and Dind - Sublim (Lokeren)
Touw voor in het kleedje: Modecoupon
Patroon: Candydress - LMV



Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram
















10 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Moet dringend ook eens dat model maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof idee om de foto's zo te maken en die allerlaatste foto van jezelf is ook geweldig grappig. Dit blijf één van mijn favoriete patroontjes maar verlengen is inderdaad wel een must ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proest @ de genante foto's! :) Dat moet kunnen, de kinderen genieten daar keihard van om de rollen om te draaien. Enneuh... leuk gevonden, die setting voor de shoot! Lang leve stoepkrijt!

    BeantwoordenVerwijderen