zaterdag 18 maart 2017

Tuinelfje

Deze week konden we even proeven van het mooie lenteweer 🌻 
Ideaal om buiten te spelen in de tuin, maar ook om foto's te nemen van een nieuw jurkje! 







Jullie herkennen het patroon misschien? 
Het is de Millie-dress. Gratis patroon HIER te vinden. 
Het originele wordt met mouwen gemaakt.
Ik maakte er zo al eentje voor de feestdagen. Die zag er ZO uit.
Grote fan! Maar voor de lente probeerde ik het zonder mouwen.
Dat lukte heel goed. De mouwen laat je gewoon achterwege en zoom om op de plaats waar ze normaal aan vastzitten.








Zonder mouwen vind ik het zelf mooier.
Het heeft iets feeëriek.
Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan de idyllische setting 💛
Koekjes eten en fruitsap drinken in het midden van de natuur...
dat is iets voor echte tuinelfjes.






Omdat ze haar kleedje tot het einde van de zomer zou kunnen dragen, verlengde ik het bovenstuk met 5cm. 
Ook het rokgedeelte maakte ik een stuk langer.
Zo zit hij als gegoten.

Ik kijk alvast uit naar nog meer mooie lentedagen! 



Stof: effen tricot - Modecoupon
Patroon: Millie-dress - Mix it make it


Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram

4 opmerkingen: