zaterdag 11 maart 2017

The blond and the brunette

Playdate voor de vriendinnetjes!



Tijdens de krokusvakantie kwam Ella haar vriendinnetje spelen.
Een dagje fun voor die twee; zingen, dansen, spelletjes spelen, mama en papa'tje spelen, verkleden, schminken,... noem maar op!


Meet the blond


Meet the brunette


Ik had mijn doos vol stofjes even uitgehaald om op zoek te gaan naar een mooi lapje stof om het winkeltje wat op te frissen.
De meisjes keken mee en vonden snel een stofje dat ze beiden mooi vonden. 
Vermits ik toch al in rimpelrokjesmodus zat, maakte ik er snel twee.
(misschien iets te snel, zien jullie het foutje?)







Om deze rimpelrokjes te maken, nam ik voor de breedte van de stof 2 keer de buikomtrek.
De lengte mat ik ter plaatse van middel tot knie. Rekeninghoudend met een stuk dat je rond de elastiek moet omplooien en onderaan een stuk dat je moet omzomen.




Ze waren zo schattig samen!
Ik kon het niet laten om ze even op foto te zetten...




Stof: Stof en co
Patroon: rimpelrok op maat



Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram





2 opmerkingen: