zondag 5 maart 2017

Rokjestijd!





Rimpelrokjes met ingewerkte elastiek was ik eventjes vergeten.
En wat ben ik blij dat ik ze herontdekte!
Ze zijn zo simpel en zo snel klaar.
30 minuten om te knippen, zigzaggen of overlocken, elastiek instikken en omzoomen.
Ik kon het dus niet laten om er meerdere te maken 😉







Die met citroentjes in mijn favoriet!
Daar mocht de jongste snoes dus mee op de foto.








Rimpelrokjes maak je best op maat.
De elastiek even rond het buikje afmeten en afknippen.

Voor de stof nam ik 3 keer de buikomtrek. Het rokje staat dan vrij wijd.
Als je 2 keer de buikomtrek neemt dan valt het rokje mooi langs de benen naar beneden.
Het hangt er dus van af wat je het mooist vindt.




'APPEL' zei ze guitig 💛
Nee nee lieve schat, dat zou ik niet proberen.




Stof citroenen en roze stof: Veritas
Muntgroene stof: Modecoupon



Volg mij via Facebook, Bloglovin' en Instagram








8 opmerkingen: