zaterdag 25 maart 2017

Paasbest

Zagen jullie het weerbericht voor de komende dagen?
Ik wel! Zon zon zon ⛅

Door het zonnetje dat al eens kwam piepen, ben ik de laatste tijd al veel bezig geweest met de kleerkast van mijn dochters.
"Wat hebben ze nog nodig? Passen deze kleren nog?"
Jammer genoeg moest ik veel kleren aan de kant leggen. Te klein...
Ook de leggings van mijn jongste snoes. 

Ik ging snel naar de blog van Emma en Mona om te kijken tot welke maat het gratis patroon is.
En hoewel het maar tot maat 80 is, slaagde ik er toch in om het wat te vergroten en er maat 86 van te maken.










De batterij van mijn fototoestel liet het afweten.
Dus heel veel foto's kon ik niet trekken.
Maar mijn oudste dochter (die ondertussen al veel ervaring heeft met fotoshoots voor mama) nam het van mij over.




Met dit als resultaat:






Hoe schattig van die twee.


Wat vinden jullie trouwens van onze paasboom? 
Worden jullie ook zo gelukkig van die nostalgische figuurtjes?





Stof: Modecoupon/Modestofjes
Patroon legging: gratis patroon babylegging - Emma en Mona
Paasfiguurtjes: uit de oude doos 



Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram






8 opmerkingen:

  1. Jouw kinderen zijn echt té schattig ☺, ze doen dat al supergoed zo'n fotoshoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig, zowel de twee dochters samen als het resultaat van de sloot. Leuke legging trouwens. Jammer dat er veel te klein is maar wel een goed excuus om aan te vullen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe schattig is dees! ♥ Heel leuk leggingske trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen