zaterdag 4 maart 2017

De winkel make-over

Sint bracht in december bij oma en opa een geschenkje.
Allé geschenkje, het is te zeggen... een bombastische winkel... 
Vermits er in ons huis al een keukentje, poppenbed, poppenbuggy, eettafeltje voor poppen,... kortom een hele poppenhoek staat (eerlijk, de poppenhoek uit mijn klas is er niets tegen!) zag ik het even niet zitten om er nog een winkel bij te proppen.
Ze bleef 2 weken staan en eens het nieuwe er af was, verhuisde ze richting garage.

Tijdens de krokusvakantie werd ze terug bovengehaald en ik vond dat die wel een make-over kon gebruiken. Gewoon, omdat die beter in mijn interieur zou passen 🌝



Hier nog enkele 'voor' foto's in detail.





Ik neem de Sint niets kwalijk. 
Hij is tenslotte al meer dan 600 jaar, denk ik? 
Dus over mooie stofjes ga ik met hem niet discussiëren.
Maar als ik echt eerlijk moet zijn, die winkel heeft het lelijkste stofje dat ik al ooit heb gezien!
Gelukkig had ik iets helemaal anders in petto.





Een stofje dat ik nog niet zo lang geleden bij Sublim in Lokeren kocht. (Het was 50% korting op alle stofjes, daar moest ik gewoon naartoe!)
Ik maakte er al een kleedje uit voor de jongste snoes. Dus zij kan binnenkort met een aangepaste outfit in het winkeltje gaan spelen 😍











Welkom in mijn winkeltje!!!






Ohnee, maak u geen illusies!
Die koffietas blijft echt niet in het winkeltje staan. Ik vrees dat die zo niet lang meegaat.
Maar hij paste zo mooi in het plaatje...

Ik denk trouwens dat het winkeltje na de vakantie ook nog even mag blijven staan 😊



Stof: Sublim
Verf: Pixie blue, Colora



Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram







6 opmerkingen: