zaterdag 25 februari 2017

This is how we troll


Carnaval is niet alleen voor kinderen, ook voor ons! 😉
En wat een geluk dat kleuterjuffen daaraan kunnen meedoen op het werk.

Mijn collega kwam met een fantastisch idee op de proppen.
(Hoewel ik eerlijk moet zijn, ik stond niet meteen te springen.)
"We kunnen trollen zijn en ons haar dan in een kleurtje spuiten." 
Eum, dit moest ik eventjes laten bezinken. 
Ik moet namelijk na school nog kinderen oppikken en bedacht mij dat ik met dat haar waarschijnlijk niet zomaar in de auto kan stappen.
Maar hoe langer ik erover nadacht, hoe meer ik het zag zitten.
Mijn man kon trouwens thuiswerken die dag, waardoor hij de helft van mijn kroost kon oppikken. (Wat trouwens maar eentje is, ik heb maar twee kinderen 😀 maar toch een opluchting!)

Ik ben blij dat ik toegaf aan mijn collega haar zot idee.
Want zie ons eens stralen! 



Voor wie ook eens zot wil doen, we maakten een stappenplannetje.
Veel succes!


Stap 1: Trek een 'voor'-foto. Het verschil is hilarisch! 




Stap 2: Zet een lege fles op jouw hoofd. 
Zoek één dat qua grootte bij jouw haarlengte past.




Stap 3: Ga ondersteboven staan en zorg ervoor dat je haar strak rond de fles zit.




Stap 4: Bindt jouw haar vast rond de fles.


Stap 5: Spuit in een kleur naar keuze.
En trek een 'na'-foto



Hier een 'voor' en 'na' van mijn collega :)

voor


na

Schattig hè!


Stap 6: Neem superveel foto's! Want eerlijk, hoeveel keer ben je een trol in je leven? 😋










Het was een trol-fijne dag! 
Bedankt lieve collega om mijn Troll-twin te zijn 😘




Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram









10 opmerkingen: