zaterdag 4 februari 2017

The apple of my eye! (part 2)


❤❤❤


Dit is best grappig.
Bijna 3 jaar geleden vond ik een patroon van een babykleedje. Maat 50.
Veel te klein voor mijn toen 1-jarige dochter. 
Ik probeerde het dus zelf uit te tekenen. Met mijn enkele maanden naaiervaring wist ik niet hoe groot alles moest zijn.
Gevolg: het kleedje was veeeel te groot.
Maar goed nieuws want vandaag past het eindelijk :)

Bijna 3 jaar geleden zag het er zo uit...




Vandaag zit er een dametje in


❤❤❤


❤❤❤


❤❤❤


❤❤❤


❤❤❤


❤❤❤




Nu snel kijken of ik het patroontje nog ergens liggen heb, want ik vind dat het haar mooi staat :)




Patroon: zelf uitgetekend, maar gebasseerd op deze: klik hier
Stof: www.annamarieke.be



Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram






5 opmerkingen:

  1. Amai, da's echt keileuk! Het verschil is zo grappig om te zien. Een heel mooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vliegt de tijd hè! Je dametje staat super met haar jurk. Dat doet me eraan denken, ik heb ergens ook zo'n veel te groot gemaakt kledingstuk liggen ☺ Beter te groot dan te klein hè, dan heb je er achteraf nog veel plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad :) Als hij te groot is komt hij ooit wel nog eens van pas :p

      Verwijderen
  3. Heel mooi. Van zo een kleedje krijg je meteen zin in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen