zaterdag 11 februari 2017

Streepjes!


Enkele weken geleden bestelde ik online wat stofjes om de lente- en zomercollectie voor de meisjes aan te vullen.
Het was moeilijk kiezen welk stofje ik eerst zou verwerken, maar bij deze wist ik nog voor ik het kocht wat ik ermee zou doen.
Deze dan maar eerst :)






Ik koos een Lotta-skirt van Compagnie M, maar dan zonder de flapjes op de zakken.
Je knipt ze er simpelweg af.
De binnenkant van de zak is zwart zodat die mooi uitkomt.
Leuk zo een contrasterend kleurtje!

















Het stofje is van Soft Cactus en ik vind de zebra's wel iets hebben. Het kleur is ook helemaal mijn ding, dus ik twijfelde geen moment om het in huis te halen. 





En ja, we hadden toevallig ergens een zebra staan op school 😊 
Ik nam hem enkele dagen mee naar huis, de kindjes vonden hem fantastisch! 
"Mag ik er nog eens opzitten?" Alsof het de normaalste zaak is van de wereld om op een zebra zitten...
Maar goed, de zebra staat terug waar hij moet staan en nu...
op naar het volgende stofje! 



Stof: Modecoupon/Modestofjes - Soft Cactus
Patroon: Lotta skirt, Compagnie M




Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram









8 opmerkingen:

  1. O, zo schoon! Supertoffe combinatie! En die zwarte zak is inderdaad een heel plezant detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan. En leuk een zebra op bezoek ;-) Het rokje staat haar in ieder geval super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig mooi, leuke styling en een fantastisch brave zebra! :)

    BeantwoordenVerwijderen