zaterdag 18 februari 2017

Carnaval Konijnenbal


Carnaval komt eraan! 
Rarara, wie ben ik?



Rikki!
Het konijn uit de boekjes van Guido Van Genechten
Voor wie hem niet kent, zo ziet hij eruit...



Ook dit jaar werd de vraag tijdig gesteld.
"Wat wil je graag zijn op Carnaval?"
'K3' was het eerste dat eruit kwam. Dat kan ook niet anders, ze loopt elke dag rond met haar K3-kleedje. Ze is namelijk grote fan...
Goed, als ze K3 wou zijn. Geen probleem.

Maar... :) 
Ik wou wel graag dat ze ook naar andere dingen keek, vooraleer ze zich settelde voor K3.
Want op Carnaval kan je alles zijn dat je je maar kan inbeelden! 
A girl's gotta have her options!

Dus gingen we samen online.
Pinterest, Google, ...
K3 werd vergeten en samen keken we naar alle gekke, mooie dingen.
En plots was het daar... een Rikki'tje.
Toevallig, want ze zit ook net in de Rikkiklas.
K3 was vergeten en Rikki zou het worden.
De dagen erna checkte ik regelmatig of ze wel zeker was.
Ze mocht tenslotte ook nogaltijd K3 zijn als ze dat liever wou.
Maar haar besluit stond vast! Ze moest en zou een Rikki zijn.

En wat voor één!
😍




Om de short te maken gebruikte ik het gratis patroon van Emma en Mona. De pippa pants.
Het is niet de eerste keer dat ik de patroontjes van Griet gebruik om verkleedkleren te maken.
Zowel voor Tinkelbel als voor een prinses
En nu ook voor Rikki!










Laat Carnaval maar komen! 
Wij zijn er klaar voor.



Stof: Fleece uit Stof en Co
Patroon: Pippa pants - Emma en Mona


Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram


10 opmerkingen: