zondag 18 december 2016

All I want for Christmas

is a new dress! 


Dankzij Nicky Heyvaert van Mix it - make it, is er een gratis nieuw patroon beschikbaar. 
Namelijk de Millie dress. Een prachtig jurkje met ruffles en volledig in tricot.
Eerst was hij alleen beschikbaar in maat 116, maar sinds kort ook in maat 98, 104 en 110.
Ik maakte een 110 en die zit als gegoten.




Ik zocht een stofje uit dat perfect bij de feestdagen past.
Goud en wit - feestelijk en vredig.
Daarbij werkte ik af met de bruine vossensokken van Mini dressing. 
De rendierbroche had ik hier nog ergens liggen en past er toevallig ook bij :)

Picture perfect!








Laat de feestdagen maar komen!
She's ready ;)




Stof: Stof en co
Patroon: Millie jurk 



Volg mij via Facebook, Bloglovin' of Instagram





23 opmerkingen:

  1. gezien op fb en onmiddellijk doorgeklikt om een positieve reactie te schrijven!
    een prachtig jurkje... en zo'n oog voor details!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!! Hier wordt er ook gefeest in een Millie jurkje. Super leuke foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al goed dat het Millie patroon net voor Kerstmis uitkwamen hè :)

      Verwijderen
  3. Ik ben een beginner en snap niet hoe je de patronen moet maken. Snap er niks van?????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zeggen inderdaad dat het misschien niet voor beginners is omdat de beschrijving niet zo uitgebreid is...

      Verwijderen
  4. Prachtige Millie, heel erg fan van jouw versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi. Inderdaad een ideaal feestjurkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze versie ook zeer geslaagd en zou misschien wel durven van copypaste doen. Het enige wat ik me afvraag.., ik zie die kniekousen heel erg graag, maar stuur je ze dan zo naar school in deze tijd van 't jaar? Dat houdt me zo wat tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor! Maar om tijdens de feestdagen binnen te zitten wel ;)

      Verwijderen
  7. Wauw!!! En heel toffe fotoreportage! Je dochter straalt echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Toch echt een toppatroon he! Ik maakte trouwens ook net een (heel ander) jurkje dat ik met die vossensokjes combineerde :) vanmamashand.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen