donderdag 3 november 2016

Wollig!

Ik kan niet breien of haken, dus de trui heb ik niet zelf gemaakt. Wel zelf gevonden in de winkel ;) want ondanks ik veel kleertjes zelf maak, hou ik ook nog steeds van shoppen. 
Ik zag deze trui hangen en vond meteen dat hij op een rok moest gedragen worden. Snel even de winkel doorgelopen maar vond niet direct wat ik in gedachten had. Dan zelf maar iets maken!



Ja! Ik ging voor een simpele rimpelrok maar dan met een stofje van wol.
Past heel goed bij zo'n dikke trui.
Lekker warm!











Zelf ben ik heel blij met deze combinatie!




Blauwe stof (wol): Ooit eens gekregen en lag dus al lang te wachten in de kast.
Gouden elastiekband: Modecoupon (maar deze recupereerde ik van een eerder gemaakte rok. De snoes draagt nooit rokjes of kleedjes die langer komen dan haar knieƫn, dus deze werd nooit gedragen)
Trui: JBC




Volg mij via Facebook of Bloglovin'





8 opmerkingen: