woensdag 9 november 2016

Sweater weather

Nieuwe truien stonden ook nog op mijn TO DO-lijst.
Ik kocht een stofje om de Leonora sweater van La Maison Victor uit te proberen. Vrij basic maar dat heb je soms ook nodig in je kleerkast.






Een heel leuk patroontje om te maken. Het ging vrij vlot. Enkel de halsboord vond ik wat aan de kleine kant waardoor ik hem moest losmaken om opnieuw te beginnen.

De broche van de eekhoorn haalde ik van een ander kledingstuk om het geheel wat op te vrolijken.









Dit patroon is zeker voor herhaling vatbaar! Misschien de volgende keer met een print.



Stof: Modecoupon
Patroon: Leonora sweater - La Maison Victor Editie 5 -september/oktober 2015


Volg mij via Facebook of Bloglovin'




2 opmerkingen:

  1. Die staat ook op mijn to do lijstje, leuk om te lezen dat ie vlot te maken is :-) En keitoffe foto's van je model!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is altijd mooi meegenomen als het vlot te maken is :)

      Verwijderen