woensdag 30 november 2016

Be a unicorn

Always be yourself,
unless you can be a unicorn.
Then always be a unicorn!


Ik heb altijd al een zwak gehad voor stofjes met eenhoorns op.
Eerder maakte ik al eens dit kleedje, maar voor deze periode van het jaar vind ik het iets te zomers.
Daarom was het hoogtijd om nieuwe eenhoornkledingstukken in haar kast te voorzien.

Mijn plan was een trui. Haar plan was een kleedje...
Ik ging opzoek naar een manier om beide kledingstukken uit mijn lap stof te krijgen.

Zo gezegd, zo gedaan ;)








We beginnen met het kleedje.
Alweer een cocoondress. Niet dat ik een one trick pony ben (pony... eenhoorn.., snap je'm? ;) ), maar hij is zo leuk om te maken en zit geweldig!









Voor de trui haalde ik het boek: 'Stof-voor-durf-het-zelvers 2' in huis.
Nee, die had ik nog niet! 
Ik gebruikte het patroon: trui met knopen. Maar maakte hem zonder knopen :)
Er zit rek genoeg op de stoffen van Eva Mouton.









Goud of tule...
Ik kon niet beslissen. daarom mocht ze beide rokjes eens aantrekken :)
Voor welke zouden jullie gaan? 





Patroon kleedje: Cocoon dress
Patroon trui: SVDHZ 2
Stof: Modecoupon




Volg mij via Facebook of Bloglovin'







6 opmerkingen:

  1. Doe mij maar de tule ;-) En hier is het van "unless you can be batman" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei mooi. En ideaal twee kledingstukken zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie nieuwe stuks in haar kast! Ik haalde net ook die svdz2 uit de bib om de trui eens te maken. Handig voor restjesverwerking 😀

    BeantwoordenVerwijderen