zondag 23 oktober 2016

Love boat baby!

Wie een K3-fan in huis heeft weet dat afgelopen vrijdag de nieuwe videoclip werd gelanceerd. 
LOVE BOAT BABY

Daarin dragen ze verschillende outfits, maar eentje sprong mij in het oog.
Gestreepte shirtjes met rode rokjes.
Perfect om de verkleedkoffer mee aan te vullen.
Het regenboogkleedje is zo goed als te klein, dus ze kon wel iets nieuws gebruiken.






Het is niet exact hetzelfde want ik maakte er een kleedje van en werkte met katoen.
Als bovenstuk gebruikte ik het patroon uit Stof-voor-durf-het-zelvers. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat wel vaker neem als basis voor verkleedkleren. Kijk maar hier en hier.
De rok haalde ik uit een oude rok van mezelf. Plooitjes ingelegd en klaar!






Het nieuwe liedje stond al zo vaak op dat ik het bijna van buiten ken en het kleedje werd alleen maar uitgedaan als het echt moest ;)










Witte stof: Stof en Co
Paillettenband: Veritas (maar kan je veel goedkoper vinden bij Modecoupon)
Rode stof: Gerecycleerd van een oude rok.



Volg mij via Facebook of Bloglovin'










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen