zaterdag 17 september 2016

Huiswerk maken :)

Dit is waarom ik noooooit restjes stof weggooi.
Zelfs niet het kleinste stukje.
Je hoeft er niet altijd kleren of accessoires mee te maken, je kan er ook gewoon mee knutselen.

Huiswerk voor mama en papa.
Het schooljaar ging van start. Niet alleen voor mij, maar ook voor de oudste snoes.
We kregen de opdracht het blaadje met haar foto te bewerken met tekeningen en foto's van wie er allemaal in ons huis woont. 
Zo gezegd, zo gedaan!


Het idee schoot mij te binnen toen ik zag dat Ella een zelfgemaakt kleedje aanhad op de foto.
Ik dacht 'Waarom gebruik ik geen stofjes om onze foto's op te fleuren'.
Mijn zak met restjes haalde ik boven en Ella koos wie welke kleren aandeed.



Ik gebruikte een kartelschaar omdat de stofjes dan niet uitrafelen.
Daarna gewoon vastkleven met Pritt.



Ella vindt het nu al fantastisch.
Zeker weten dat ze het in de klas trots zal tonen.



Volg mij via Facebook of bloglovin'


4 opmerkingen:

  1. Da's een keitof idee! Ik pin het alvast voor later. (Toevallig kwam ik op je blog terecht. Het lijkt hier wel gezellig ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En zo kwam ik dan ook eens toevallig op jouw blog terecht :) Kan ik jou ergens volgen? Bloglovin'ofzo?

      Verwijderen
    2. Ja, hoor, dat kan :-) Inderdaad, gewoon via bloglovin. Of via je leeslijst in je blogger dashbord, zo doe ik het meestal.

      Verwijderen