dinsdag 2 augustus 2016

In de wolken!

Joepie! 
Ik ben in de wolken want ik ben meter geworden. 
Meter Neeltje :)
Mijn zus heeft een flinke zoon op de wereld gezet. Je hoort het goed:
een jongen!
Dat ben ik niet gewoon als meisjesmama.
Maar nu heb ik een goede reden om een jongenscollectie te beginnen.

Beginnend met een kraamcadeautje


Het broekje maakte ik zelf. Patroontje van Emma en Mona en een zeer toepasselijk stofje.
Het truitje kocht ik bij Hema. Knipte een wolk uit flockfolie, strijken en klaar!




Ik kan niet wachten om hem te zien in deze outfit. 
Al zal dat nog eventjes duren want ik speelde op veilig en ging voor maat 62.
Maar we hebben geduld. Ze worden al zo snel groot.

Happy Birthday! 
XxXxXxXxXxXxXxXx



Patroon: babylegging - Emma en Mona
Stof: Modecoupon
Flockfolie: Hotfix Studio
Truitje; Hema



Volg mij via Facebook of Bloglovin'











3 opmerkingen: