donderdag 18 augustus 2016

Hooray, It's my birthday!

Het is feest!
De jongste snoes wordt 1 jaar.
smelt smelt...






Ballonnen, kaarsjes, vlaggen, pannenkoeken, een kroon en natuurlijk ook een feestkleed.
Want hoe klein ze ook mogen zijn, elke jarige moet stralen.



Ik ging voor een simpel A-lijn kleedje (gratis patroon van 'De dromenfabriek') en werkte af met een feestelijke strik (hoort bij de Lucy-jurk uit La Maison Victor).
De binnenkant werd tot de helft gevoerd met katoen. Om de drukknopen aan de flapjes niet te laten opvallen bevestigde ik ze enkel aan de gele voeringsstof. Wel even verstevigd met vlieseline. 
Daarbij een passend diadeempje en klaar om te feesten!






Ik heb er stiekem aan gedacht dat de herfst er bijna zal aankomen en koos voor een stofje dat in dat seizoen ook tot z'n recht zal komen. Gecombineerd met een gilet en kousenbroekjes. Ik zie het al voor mij! Maar eerst nog de zomerversie:








SMAK SMAK SMAK voor dit klein snoesje!




Stof: Modecoupon
Patroon jurk: blog - de dromenfabriek
Strik: Lucy-jurk uit LMV



Volg mij via Facebook of Bloglovin'









2 opmerkingen:

  1. Oh zeg wat een snoes inderdaad! Ik ben persoonlijk wel een beetje fan van het wegmoffelen van dat drukknoopje. Moet ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen