vrijdag 12 augustus 2016

100 volgers op Facebook!

Enkele dagen geleden bereikte de Facebookpagina van Smospotten & Snoesjes de kaap van 100 volgers en dat laat ik niet zomaar voorbij gaan.
Degene die mijn 100ste volger is, wordt hiervoor in de bloemetjes gezet.
Zij krijgt namelijk een zelfgemaakt geschenkje. 


Ik ging voor een zonnebrilhoes en een tasje. Ideaal om mee te nemen naar het strand. Het tasje kan perfect dienen om zonnecrème, een gsm, een snack, een parkeerticket en nog veel meer in te bewaren. 




Ik zie het misschien een beetje rooskleurig maar je weet nooit wat september nog in z'n mars heeft ;)



Het stofje is van Michael Miller en geef toe dat de brillen erop heel toepasselijk zijn voor het geschenkje.



Alvast veel plezier ermee Wendy!

Graag zou ik ook mijn andere volgers willen bedanken omdat ik mijn creaties met jullie mag delen!



Stof: Vermiljoenshop - Michael Miller
Patroon zonnebrilhoes; zelf getekend
Patroon tasje: gekregen van een vriendin :)


Volg mij op Facebook of Bloglovin'






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen