zondag 10 juli 2016

Twee meisjes op het strand

Naar het strand met de perfecte outfit!
En dat deden ze beiden in hetzelfde stofje.

Grace-jurk, Emma en Mona Jill-jurk, La Maison Victo, stof met bootjes, strandoutfit, matching outfits


Voor de jongste maakte ik nog eens een Grace-jurkje.
Deze had ik al eens gemaakt voor haar. 
Toen koos ik voor stolpplooimouwtjes en nu werden de rimpelmouwtjes uitgeprobeerd.






Voor de oudste wou ik eens de 'Jill-jurk' uitproberen.
Een mooi patroontje uit La Maison Victor, Editie 2, maart - april 2016 van een superschattig kleedje dat ruim valt en kort oogt.



Ik had even schrik dat het een beetje te slaapkleedachtig zou zijn, maar toen ik ze er zag mee rondlopen was ik verkocht!




De Jill-jurk heeft normaal gezien een blinde rits. 
Ik maakte hem met drukknopen over de volledige lengte.



Mijn meisjes hadden veel plezier samen aan zee.
De grote zus vooral heel fier omdat haar kleine zus 
hetzelfde kleedje droeg.
En zo is er voor alles een eerste keer, want dit was de eerste keer dat ze matching outfit hadden.






Patronen:
 - Grace-jurk (Emma en Mona)
- Jill-jurk (La Maison Victor Editie 2, maart-april 2015)

Stof:
Modecoupon


Volg mij via Facebook of Bloglovin'





8 opmerkingen: