zondag 31 juli 2016

Kika Kimono

Superenthousiast ben ik om dit te posten. Ik heb mezelf weer overtroffen door een nieuwe uitdaging aan te gaan, namelijk een 'kimono'. Maar dat is niet de enigste reden waarom ik sta te springen.
Ook de oudste snoes heeft zichzelf overtroffen. Ze deed het fantastisch op onze fotoshoot en dit leverde prachtige foto's op.



Nooit gedacht dat een kimono er niet-Japans zou kunnen uitzien.
Maar deze versie is een duidelijk bewijs dat het kan.
Door de stofkeuze past hij perfect bij de rest van de styling: Indian Style.

Ik ging aan de slag met het patroon 'Kika Kimono' uit de laatste editie van La Maison Victor.
















Oeps! Heb ik jullie met teveel foto's bestookt? :)
Ik kon dan ook zo moeilijk kiezen.

Hier nog eentje waarop je de kimono van dichtbij kan bewonderen.




Patroon: Kika Kimono - La Maison Victor
Stof; Modecoupon


Volg mij via Facebook of Bloglovin'















4 opmerkingen: