donderdag 30 juni 2016

Juffencadeau

De laatste schooldag!
Vandaag verwennen we de juffen en meesters als bedankje voor het voorbije schooljaar.
De oudste dochter heeft 2 juffen waarvoor ik achter mijn naaimachine dook.

Ik blijf een beetje in het genre van de cadeautjes die ik voor mijn eigen kleutertjes heb gemaakt.
Een zakdoekenhoes dus.. maar dan in het groot :)

Ik volgde de beschrijving van 'Leven met Liv'. Zeer duidelijke tutorial dat tot dit resultaat leidde:

zakdoekenhoes, naaien, cadeau voor de juf






De dochter zelf heeft ook geknutseld en met een leuk tekstje erop ging alles samen in inpakfolie.






Op naar het volgende schooljaar. Maar eerst een welverdiende vakantie voor de juffen en meesters! 



Volg mij via Facebook of Bloglovin'




Geen opmerkingen:

Een reactie posten