vrijdag 10 juni 2016

Goud en ananassen

neem een beetje goud...
neem een beetje ananassen...
neem een beetje jeans...
en je hebt het ideale recept voor een zomerrokje!


rimpelrok ananassen goud elastiek jeans


Het stofje lag al even in mijn kast te wachten.
Dat heb ik vaak bij mooie stofjes. Die laat ik liggen totdat ik het ideale project heb gevonden.
Een simpele rimpelrok met gouden elastiek was ideaal voor dit stofje.
Niet moeilijk, klaar op 30min. en gemakkelijk om te dragen.

De dochter was alvast tevreden...












Stofje: van bij Stof en co
Gouden elastiek: Modecoupon
Patroon: Op maat gemaakt.



Volg mij via Facebook of Bloglovin'












9 opmerkingen:

  1. Zeer mooi rokje, ben er helemaal weg van.
    Ik zoek al even naar een patroontje om zo'n rokje met een elastiek te maken voor een meisje van ongeveer 1 jaar. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik hier moet aan beginnen.
    Stof en elastiek liggen ook al eventjes te wachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Google eens op rimpelrokje van Mina Dotter ;-)

      Verwijderen
    2. oh, ik was speciaal voor jou Elke een tutorial aan het maken. Maar die op Mina Dotter ziet er wel veel beter uit dan de mijne :p :)

      Verwijderen
  2. Heel mooi! Dat bloesje past er ook zo schoon bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk is de dochter tevreden :-) Heel mooi rokje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer mooi, ik heb er ook al zo'n serie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen