woensdag 22 juni 2016

Black&white

Zwart en wit zijn niet bepaald de kleuren die ik zou combineren voor een outfit voor de dochter.
Het komt zo volwassen over. Het fleurige, speelse, kinderlijke is ver zoek. Althans dat dacht ik...
Totdat ik dit stofje tegenkwam: 


Een wit tricot stofje met zwarte konijnen. Veel speelser voor een zwart/wit-stofje kan niet.

De Candydress had ik nu al een paar keer gemaakt. En hoewel de dochter smeekt om meer kleedjes, vond ik dat een zwart-wit stofje niet de volledige outfit mag zijn.
Daarom bedacht ik het 'Candy T-shirt'.

T-shirt, zwart-wit, konijn, candydress, la maison victor

Je vertrekt van het patroon van de Candydress maar knipt enkel het bovenstuk en de mouwen uit.
Je kan ervoor kiezen om het bovenstuk langer te maken voordat je het uitknipt. Dan moet je enkel de onderkant omzoomen. Ik deed dit niet maar bevestigde onderaan een boord.

Model van dienst deed weer haar best ;)










Stof: Modecoupon
Patroon: een variant van de Candydress. 'De Candy T-shirt' 


Volg mij via Facebook of Bloglovin'


5 opmerkingen:

  1. Hi,

    Wat een superleuk t-shirtje heb je ervan gemaakt! Ik ben ook op zoek naar deze stof. Kun je me vertellen waar je het hebt besteld? Alvast bedankt!

    Groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht deze bij Modecoupon. Zij hebben ook een webshop maar ik weet niet of je deze online kan kopen. Groetjes

      Verwijderen