zondag 7 februari 2016

Poppenhoekkransjes

Ik heb 'poppenhoekkransjes' gemaakt voor in de klas. Kleuters die in de poppenhoek/huishoek willen spelen mogen een kransje aandoen. Zonder kransje kom je er niet in. Zo voorkom je dat het hoekje overvol zit en krijgen de vier kleuters die er wel in mogen de kans om tot een mooi spel te komen.

Gewone kransen waren geen optie. Ik mocht niet onderdoen voor mijn collega haar supermooie gehaakte kransen ;). Daarom koos ik ervoor om poppetjes aan de kransen te hangen. Poppenkransjes voor in de poppenhoek. Duidelijker kan niet!


De popjes komen uit Ikea. Het zijn vingerpopjes die ik rond een ring van een sleutelhanger naaide.
 De kransen werden afgewerkt met leuke houten parels en klaar!

Voor ieder wat wils:





Volg mij via Facebook of Bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen