maandag 22 februari 2016

Ella in Wonderland

Vorig weekend ging ik nog eens stofjes shoppen. Altijd leuk! 
Dan kom je thuis met mooie stofjes, maar welke kies je eerst?
Ik ging voor deze:


Een blauw stofje met strikjes van G├╝termann.


In mijn hoofd had ik een kleedje bedacht. Want ik wou eens zelf iets bedenken. 
Voor alles een eerste keer ;) 
Het moest een beetje salopette-achtig zijn en dan een schattig strikje erbij op de rug.
Na veel denken en meten kwam ik aan dit resultaat.

kleedje, naaien, strik, eigen patroon


(Ik moet dringend mooie strikken leren maken want deze is allesbehalve schattig!)



Niet helemaal wat ik verwacht had maar het deed me een klein beetje denken 
aan Alice in Wonderland.
Vandaar mijn grote snoes in een 'Ella in Wonderland-jurkje'




Stof: Modecoupon 
Patroon: Voor de eerste maal zelf gemaakt!


Volg mij via Facebook of Bloglovin'



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen