zondag 31 januari 2016

`:.`:`. Regendruppels .´:´.:´.

De laatste tijd is de oudste snoes in de ban van rokjes en kleedjes. Telkens ik ze een broek aantrek zegt ze:"Maar dat is geen rokje."Ze heeft er niet zoveel in haar kast hangen dus het is zowat vanzelfsprekend dat ik voor de broeken kies . (Ja, ik mag nog zelf kiezen :) )

Ik trok één van mijn nog niet uitgeprobeerde patronen uit de kast en knutselde deze in elkaar...

The Louisa Dress van Compagnie M

louisa dress, compagnie M, lange mouwen

Ik ging voor lange mouwen en wou die graag tussen de stof en de voering naaien zodat het mooi afgewerkt is. Acht patroondelen hingen door elkaar te flapperen maar uiteindelijk zat het in elkaar! 






Stof: Camelot fabrics, drops in blue. bij de online-winkel van Modecoupon



Volg mij via Facebook of Bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten