vrijdag 4 december 2015

Slabbetjes! Zo is het allemaal begonnen...

Je moet ergens beginnen als naaister. En omdat ik 2 jaar geleden met een groentenpapjes-etende-smospotje zat, dacht ik... slabben! Ik vond dat een goed eerste projectje.
Vertrekkende van een bestaande slab, de omtrek ervan overtekenen op patroonpapier en je kan beginnen.

Ondertussen heb ik een hele nieuwe lading moeten maken voor het tweede smospotje. Niet dat ik dat erg vond ;) Je kan nooit slabben genoeg hebben!




Ik werkte met badstof en katoen.
Je legt de goede kanten op elkaar, rondstikken, alles door het keergat trekken, nog eens volledig rondstikken en als afwerking: drukknoopjes erop.

Klaar om te smossen!




Stofjes: Modecoupon, Annamarieke, Stof en Co, ...



Volg mij via Facebook of Bloglovin'


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen