donderdag 26 november 2015

Tinkelbel

Kleine snoesjes verkleden zich graag. En door haar blonde haren die ze vaak op een dotje draagt, deed ze mij al vaker denken aan Tinkelbel.
We werden uitgenodigd op een Disney-feestje en ik was euforisch omdat ik nu eindelijk een reden had om een Tinkelbel-kleedje te maken.



Dit is mijn Tinkelbel-variant van het kleedje uit SVDHZ. 
Voor het bovenstuk gebruikte ik variant 3: jurk met boog. Maar dan zonder paspel ertussen.
De rok tekende ik zelf uit. Lange driehoeken zoals Tinkelbel haar kleedje.


Met de jarige Minnie Mouse aan haar zijde werd het een superfeest!






Stofje: Cadeau gekregen met een Vivabox: hippe hobby's 
waarmee ik effen katoentjes heb besteld bij Stoffenfee

Patroon: bovenstuk: uit Stof voor durf-het-zelvers. rok: zelf uitgetekend. 


Volg mij via Facebook of Bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen