donderdag 19 november 2015

10 000 luchtballonnen

We moeten eerlijk zijn, wie was er niet in de ban van de zoektocht naar de nieuwe K3? Ik wel en mijn oudste snoesje ook.
Hoewel er veel kindjes zijn die er super schattig uitzien met de nieuwe regenboogjurkjes, wou ik het toch over een andere boeg gooien: een kleedje met 10 000 luchtballonnen!



Voor het bovenstuk gebruikte ik het patroon uit SVDHZ1 en omdat ik dringend eens moet leren om ritsen in te naaien heb ik bij het achterpand enkele centimeter bijgetekend om met drukknoopjes te kunnen werken. Als rok zette ik er een simpele rimpelrok aan. 


Het snoesje was er blij mee! 



Stofje: timeless treasures gekocht bij de Modecoupon in Sint-Niklaas.
Patroon: Stof voor durf-het-zelvers


Volg mij via Facebook of Bloglovin'




2 opmerkingen: